Мои уроки



Тема уроку. Механічна робота та потужність.
Мета: ввести поняття "робота, потужність"; пояснити фізичний зміст потужності; показати практичну значущість отриманих знань.Тип уроку: комбінований1. Визначаємо, що таке механічна робота.
У широкому значенні слово “робота" охоплює багато видів діяльності людини. Наприклад,т розрахунки на комп ютері, які не потребують м язових зусиль, або розв язування складної задачі. У фізиці термін "робота" має більш конкретний зміст- це механічна робота, або робота сили., що характеризує дію сили.
Механічна робота виконується тоді, коли відбувається переміщення тіла під дією сили,прикладеної до тіла.
Приклади виконаної механічної
Весь материал див. за посиланням

Тема уроку. Механічна енергія. Кінетична і потенціальна енергія.
Мета: увести поняття “енергія, механічна, енергія” з ясувати, від чого та як залежить значення кінетичної і потенціальної енергії; розвивати логічне мислення учнів, формувати їх матеріалістичний світогляд.

Тип уроку: комбінований
1. Визначаємо, що механічна робота змінює стан тіла або системи тіл.
Людина навчилася створювати механізми, що здатні виконувати роботу. Найпростіший приклад- годинник з гирею. Коли гиря опускається, сила тяжіння виконує роботу проти сили тертя в годинниковому механізмі. Сила тяжіння здійснює механічну роботу і стан гирі змінюється- вона тепер перебуває на меншій висоті, тобто, зміінюється взаємне положення гирі і Землі.

Урок «Розв’язування розрахункових та експериментальних задач високого рівня з теми: «Електромагнітні коливання і хвилі в 11 класі».
Мета: систематизувати, узагальнити знання учнів з вивченої теми,
за потреби здійснити корекцію знань; розвивати вміння аналізувати
умову задачі, грамотно її оформлювати.
Формування ключових компетентностей:
  • Математична грамотність
  • Компетентності в природничих науках і технологіях
  • Уміння навчатися впродовж життя.
Тип уроку: урок узагальнення, систематизації знань учнів,
удосконалення навичок розв’язування задач.
Обладнання та наочність: картки з умовою завдань.

Весь материал див. за посиланням

Урок. Узагальнення матеріалу з теми ,,Рух тіла під дією кількох тіл’’
Мета: узагальнити,систематизувати знання учнів з вивченої
теми, за потреби здійснити корекцію знань, розвивати
вміння аналізувати умову задачі, грамотно її оформлювати
Формування ключових компетентностей:
-математична грамотність ;
-компетентності в природничих науках і технологіях ;
-інформаційно- цифрова компетентність;
-уміння навчатися впродовж життя.
Тип уроку: урок узагальнення, систематизації знань учнів,
удосконалення навичок розв’язування задач
Весь материал див. за посиланням 


План-сценарий проведения ФИЗИЧЕСКОГО ВЕЧЕРА
ДЛЯ 7-8-х КЛАССОВ
1. Доклады профессоров.
2. Разминка (загадки, викторина, конкурс).
3. Инсценировка («Урок физики в 7-Б кл.).

Ведущий (приветствует присутствующих по-английски):
Сегодня у нас в гостях левобережно известные светила физических наук, профессора:
Оксфордского университета – господин Физикштейн
Сорбонского – господин де ля Физун
Токийского – господин Физимото

Они узнали от нас, что на сегодняшний физический вечер придете именно Вы и любезно согласились рассказать немного о себе, своих увлечениях, некоторых открытиях.
Вам слово, господин Физикштейн.


ФИЗИЧЕСКИЕ ОТКРЫТИЯ В СТИХАХ
Внеклассное мероприятие
О том, как Галилей провёл поучительный опыт в присутствии студентов,
профессоров и ротозеев.
Пиза. Пизанская башня. 1590 год.
Нёс он одной рукою
маленький шар из свинца,
А сзади ядро другое
Тащили три молодца…
1-ый профессор:
Ядра, различные весом,
сбросить решил Галилей.
Какое из них профессор,
может упасть скорей?



Ведучий.

Сьогодні ми демонструємо вашій увазі інтелектуальну гру, що складається з конкурсів
різноманітних за сюжетом на самі різні фізичні теми. Ви побачите молодих людей,
бажаючих позмагатися в своїх пізнаннях з фізики. Познайомтесь: команди електронів та
протонів. Також, тут присутні активні спостерігачі за нашою грою, задача яких слідкувати
за перебігом подій та занотовувати результати.



Стихотворение, посвященное моим выпускникам

Детство, пока, пока…


Июньские пришли денечки,




среди команд 7-8 х классов
по физике учитель:          ХрябченкоТ.А.




Комментариев нет:

Отправить комментарий