Тренинг INTEL версия 10.2

Модуль11

 З усього того, чому я навчалася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде використання технологій веб 2.0. Значення оцінювання, самоспрямування, коригування навчальної траекторії - корисна була інформація.

Модуль10

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме що потрібно переглядати взагалі уявлення про роль вчителя і про ведення уроку. Насправді учитель вже не має права бути просто лектором, але нажаль система тисне, та і більшість вчителів не будуть перевчати себе на нову роль. Для мене тут складним являється саме організаційний момент -як і вчити, і не заважати, бути цінним для дітей, але не центром уроку

Модуль9
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.

Модуль 8
Цей модуль допоміг мені розібтатися, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
- вдалося напрацювати головні підходи до оцінювання різних видів діяльності учні;
- використовувати оцінювання для задоволення потреб унів;
- планування подальшої діяльності на основі оцінювання та самооцінювання.


Модуль7
. Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів? Створення прикладу учнівської роботи дало можливість побачити як можна використати блог для впорядкування і узагальнення кроків при роботі учнів над проектом.

Модуль 6
Під час роботи над модулем, я вдосконалила свої навички по використанню комунікації та співробітництва для покращення процесу навчання учнів та оцінювання.

Особливу увагу я звернула на потребу навчати учнів безпечній роботі в Інтернет.
Головна перевага спілкування через інтернет - це можливість спілкування з партнерами на будь-якій відстані.


Модуль5
Опрацювання цього модулю допомогло мені розібратися які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:
- здійснення пошуку потрібних ресурсів;
- дотримання закону про авторське право та правомірне використання інформації;
- складання списку використаних джерел для різних вікових категорій;
- визначення достовірності та цінності веб-ресурсів для використання в проектах.Модуль 4
Ми обговорили основні приклади та завдання для дослідження. На цьому етапі ознайомилися з різними видами оцінювання, вчилися визначати інструменти оцінювання та навчальні потреби учнів

Модуль 4
Ми обговорили основні приклади та завдання для дослідження.
На цьому етапі ознайомилися з різними видами оцінювання, вчилися визначати інструменти оцінювання та навчальні потреби учнів.

Модуль 3
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів. Доступ до електронних бібліотек відкриває широкий доступ до будь-якої інформації.
Електронні банки фото-, відео, -аудіоматеріалів дозволяють унаочнювати будь-яку інформацію. Соціальні мережі, електронна пошта, робота з блогами дають змогу вільно спілкуватися учням (як один на один так і в групах)
Цей модуль допоміг мені спланувати вивчення теми. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, я обрала навчальні цілі та важливі поняття, сформулювала «Основні запитання» щодо змісту проекту.
Я зрозуміла, що при організації навчального процесу на основі проектної діяльності неможливо планувати та організовувати навчальний проект БЕЗ ДОСЛІДЖЕННЯ.
Модуль 2
Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проекту в навчальному процесі. Так, формування проектного мислення в учнів, організація самостійної пошукової, дослідницької діяльності, бажання учнів бути оціненим за свою роботу та бути кращим, самоствердитися серед однолітків, самостійно творчо працювати над конкретною темою стають основними досягненнями учнів в процесі роботи над проектами. Проекти надають широкі можливості для навчання, залучаючи учнів до вирішення проблемних ситуацій та інших змістових завдань, будують зв’язки зі світом поза класною кімнатою та звертаються до питань реального життя учнів


модуль 1
В перший день тренінгу , я зрозуміла як участь у національному проекті «Відкритий світ» допоможе мені у проведенні уроків та створенні проектів, які буду використовувати під час планування уроків.
Спочатку я зареєструвалася на gmail.com, створила своє робоче місце на іteach.com.ua, відкрила свою wiki- сторінку , зрозуміла процес створення блогу, де я буду викладати своі міркування та враження від модулей тренінгу (feedback). Впровадження у роботу нових форм і видів оцінювання, ознайомлення із прикладами цікавих проектів вчителів та використання в роботі власного блогу дозволять мені підвищити свій професійний рівень.

Комментариев нет:

Отправить комментарий